dimecres, 16 de novembre del 2011

5e Memorial Ramon Blanch


El passat dia 13 de Novembre es va cel.lebrar el 5e Memorial Ramon Blanch on hi van participar unes 160 persones.

La cursa començava a les 10:00h del mati el temps es presentava amb sol i efectivament va fer molta calor pels participants. El tret de sortida ja havia sonat així que ràpidament em vaig col·locar al grup de davant, portaven un bon ritme 3:45, per mi estava molt be ja que podia aguantar al 4 km van augmentar el ritme i em vaig quedar amb el 5 participant on varem fer bastants kilòmetres junts al 5 km vam fer un parcial de 17:32min un ritme assequible per fer 36min però al tram més bo per mi el 7 km vaig veure al meu pare on em cridava que tenia el 3 a menys de 10 segons i el meu cap va pensar perquè no intentar-ho i efectivament al 8 km vaig atrapar al 3 però per circumstancies que desconec al kilòmetre 9 vaig sentir com una punxada molt gran a la panxa i a les cames, ja havia superat al tercer però li portava molt poca distancia. Era tan fort el dolor que sol pensava no punxis aguanta, però no podia més la pujada final em va costar la vida i tan es això que em va costar 6 llocs més enredera que va fer que quedes 9e amb un temps de 38min.

Per  mi una gran satisfacció ja que el meu propòsit era 38min, si podia estar millor però hi ha moltes carreres i espero fer-ho millor.

Dídac

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada